poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ogłoszenie parafialne! (żart, nowy ficzek od Rosy)

A więc jak widać w tytule posta piszę nowego ficzka. Jestem nieodpowiedzialna wiem, nie skończyłam poprzednich a biorę się za nowy. Ale są dobre wieści bo opowiadanie z Taeminem będzie dodawane co czwartek. Niestety postanowiłam zawiesić #2, ale nie na długo. Nowe opowiadanie będe dodawać co wtorek. A głównymi bohaterami są 3 laski + 7 facetów. Nie to nie jest BTS. Bo to Infinite! Tak jakoś natchnęła mnie ta ich trasa po Europie i koncert w Polszy (ale w sumie to nie będzie nic związane z tą trasą........ yyyyy nie ważne) No więc od jutra wkładam........ prolog i może (MOŻE) 1 rozdział. W sumie postaram się napisać jakiegoś shota (ale to moja pięta Achillesowa, gdyz Fick z Tae miał być shotem a........ wyszła mi książka) Jednak jestem dobrej mysli. Więc do juterka! 
Pozdrawiam ~Rosa~


Ale w sumie w Zutter nieźle szedł mu taniec. A wy co o tym sądzicie?
Według mnie T.O.P jest godny miana Top! (Hahaha jakie to suche)

Oooooo a co jest suche a zarazem mokre?
(odpowiedź w następnym poście)
piszcie swoje propozycje :D

No to teraz na serio Pa!
~Rosa~

4 komentarze:

  1. Haha rozbawiasz mnie tymi zagadkami :D ale po kolei! Czekam na nowy ff, na pewno będę zaglądać i nadrobię rozdziały z Taeminem, bo ostatnio zalatana byłam (jak zwykle w wakacje xD).
    Co do TOPa... to mój bias, więc co tu więcej mówić :D i tak pierwszy taniec na weselu bym z nim zatańczyła...a co tam, przetańczyłabym z nim całą noc!
    Haha mokry Suho jest suchy, ale mokry :D
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Ann Flo
    butterflyyoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że posiadam stałych czytelników! Nawet nie wiecie jak bardzo mi pomagacie komętarzami. Na bloga na pewno zajrzę <3

      Usuń
  2. Również myślę, że to będzie Suho. W końcu włada wodą. :p
    Jestem bardzo ciekawa co to będzie z tym Infinite.
    Hoya Oppa!!!!!
    Czekam niecierpliwie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie wtorek niby za parę minut, ale opowiadanie wstawię dopiero pod wieczór. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu :D

      Usuń