czwartek, 18 lutego 2016

Obwieszczenie!

A więc, kochani (zdania nie zaczyna się od "a więc"). Chcę wam trochę namieszać w głowach. Zaczynając od tego, że dochodzi 1...... dochodzą 2 nowe (powiedzmy) opowiadania do mojej listy wypocin. Jedno już kiedyś pisałam, a drugiego jeszcze nie. Do rzeczy. W zakładce Obóz życia będziecie mogli spodziewać się nowego opowiadania pt. Woohyun. Oraz pojawi się nowe (kolejny długi i bezsensowny tytuł) Poland vs Korea: Big Music Competition. Sam tytuł powinien was nakierować na sens opowiadania. Narazie mogę wam powiedzieć, że wszystko się niedługo pokomplikuje. A dlaczego? Dlatego, że postanowiłam zrobić coś (głupiego?) i łącze światy opowiadań. NIc się nie zmieni. Ale żeby je rozumieć będziecie musieli czytać wszystkie 4. Dostałam natchnienia na komplikowanie życia więc Przepraszam. Na razie jeszcze wszystko będzie po staremu. Jednak dwa obecnie przez mnie opowiadania niedługo złączą się w jedno. Dla jasności. Nadal będą pisane osobno. Tylko każde z nich będzie odpowiadało za pokazanie z innej perspektywy, innej części Korei (w tym przypadku). Czyli czytając je wszystkie poznacie historie różnych osób, z różnych perspektyw. (czy to ma sens?)

Mam głębokom nadzieje, że wiecie o co mi chodzi. Zapraszam do czytania. Z czasem wszystko się wyrówna i powinno być dobrze. A teraz powiem wam Pa! i wracam do pisania <3

~ROSA~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz