poniedziałek, 11 stycznia 2016

B.A.P World Tour 2016


Hej misiaki. Wszystkie Baby's już zapewne widziały te wspaniałą nowinę,  która ogłosiło TS. A dla tych, którzy jeszcze nie wiedza:
Na kanale YT wytwórni TS został dodany filmik gdzie ogloszono kraje w których odbędą się koncerty chłopców. 

A teraz wszyscy zbieramy kasę na bilety gdyż Polska została uwzględniona w tej światowej trasie koncertowej.

Czy to nie ciekawe iż zostało wytypowanych 15 krai oraz 30 koncertów???
Hmmmm czy może przewidują po dwa koncerty w każdym kraju? ~Zapewne niedługo się dowiemy co TS wymyśliło.

Kto się cieszy??
Bo ja mega i nasza druga adminka również. 
_____SANDRA______

5 komentarzy:

  1. Świetna wiadomość, choć nie wiem czy dla mnie. Lubię ten zespół ale brak środków na koncert ;(
    Super, że pomyśleli o Polsce bez jakiś głosowań czy pomocy innych stron organizujących koncerty w Naszym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nowinka jest cudowna^^
    Tylko jestem ciekawa w jakim mieście odbędzie się koncert.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie heh ciekawe gdzie się odbędzie koncert. Znając życie i patrząc w przeszłość to raczej wszystkie zespoły wybierały stolicę naszego kraju i odnosze wrażenie, że i teraz nie będzie inaczej. A w sumie to trochę szkoda bo mogliby gdzie indziej - jest tyle pięknych miast. A ja akurat do Wawy mam daleko.
    Ale zapewne i tak pojade.
    To co kogo spotkam?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomość cud miód teraz tylko na konkretne dane trzeba czekać^^
    Też mam do Wawy kawałek drogi ale cóż - nawet jeśli padnie na to miasto... dla króliczków zrobię wszystko <3
    Chociaż bym chciała do końca tego miesiąca znać szczegóły chociaż w postaci daty :)

    OdpowiedzUsuń