czwartek, 29 października 2015

Atenszyn plis!

Hejka kochani tutaj adminaka ~Rosa~
Chciałam wam opowiedziać o kilku zmianach jakie zamierzam zrobić odnośnie swoich opowiadań. Jak pewnie zuważyliście leżę jeśli chodzi o punktualność (zwłaszcza jeśli chodzi o Taemina) i to się raczej nie zmieni choć staram sie to robić systematycznie. I tak się juz spuźniłam z tym rozdziałem, ale na 100% wstawię jeszczę przed 2 w nocy a jak nie to dopiero około 18. Przepraszam!
Kolejna rzecz, którą na 500% zuważyliście to, zę w opowiadaniu o Taeminie jest go tyle co kot napłakał. Dlatego postanowiłam zmienić nazwę tego opowaiadania. Tae oczywiście będzie, niestety rzadko jak jest teraz, ale uwierzcie mi tu na prawdę będzie jego i Ronnie historia miłosna... no niby już jest...... no spoiler!
A więc tak nowa nazwa to:
"Obóz życia zwany k-pop"
Z tego 1 opowiadania postanowiłam zrobić 1 tom. Każdy z nich będzie przedstawiał, tak jakby, k-pop od kuchni (nwm jak jest na prawdę, ale mogę sb wyobrażać nie?) tomy będą 3. Każdy z nich pokażę całkowicie inną historię, w sensie inni bohaterowie, ale w tym samym toku myślenia co 1 tom.
Mam nadzieję, ze pomysł się wam spodoba! Możecie liczyć na dużo trollingu, ale chyba już się przyzwyczailiście. A skoro to mają być 3 tomy to może ktoś mi zaproponuje zespół..... wytwórnię itp. do nowych wątków? Sam tom 1 będzie jeszczę długo trwał, ale jestem ciekawa waszych propozycji.
Spoiler Alert! nie SM, bo mamy ich za dużo na blogu i się czuje jak w jakiejś mafii xd.
Więc czekam na wasze propzycję i mam nadzieję, że ciepło przyjmiecie mój pomysł.



Pozdrawiam
~Rosa~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz