niedziela, 25 stycznia 2015

Prolog #1

* Moja mama przestrzega dziwnych zasad w kwestii tajemnic. Kiedy byłam mała, posadziła mnie przed sobą i powiedziała,  że nie wolno mi dochowywać  sekretów.  Spojrzała mi prosto w oczy i oznajmiła naprawdę poważnym tonem, że sekrety są złe i nikt nie ma prawa ode mnie wymagać, żebym ich strzegła.
Szkoda, że ta sama zasada nie stosuje się do obietnic.
Problem z obietnicami polega na tym, że kiedy się już taką złoży,  to nie ma mocnych, żeby jej nie złamać. 
To jakieś nie pisane prawo.
Kiedy rodzice mówią:
" obiecaj, że wrócisz o dziesiatej", to akurat tego dnia zepsuje się samochód, zegarek stanie, a rodzice nie dali ci komórki,  więc nie możesz zadzwonić, żeby powiedzieć,  że się spóźnisz.
Naprawdę nikt nie powinien wymagać dotrzymywania obietnic - Zwłaszcza jeśli nie zna wszystkich okoliczności. 
Wymuszana przez mamę obietnica, że nie będę miała nic wspólnego z rap- monster'em była skrajnie nieuczciwa! ...*
____SANDRA____

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz